Mijn High School Year in Burleson, Texas

GASTGEZIN!!!

Ja, jullie lezen het goed! IK HEB EEN GASTGEZIN!


Allereerst kreeg ik eind november te horen dat ik geaccepteerd was door Ayusa, de Amerikaanse organisatie. Vanaf dat moment stond ik op de site waar gastgezinnen me konden uitkiezen.


Twee weken geleden op vrijdagmiddag kwam mijn moeder naar me toe met de mededeling dat ik van die site af was. Dat kon maar één ding betekenen: er zou een gastgezin voor me zijn! Ik kreeg alleen niks meer te horen die middag, waardoor ik verwachtte in de nieuwe week snel iets te horen. Alleen ik hoorde de rest van de week ook niks en afgelopen week ook niet. Tot ik vrijdagochtend op school zag dat ik een mailtje had van Travel Active. Ze zeiden dat ze me thuis hadden geprobeerd te bellen, maar dat niemand thuis was en ze vroegen hoe laat ik bereikbaar zou zijn. De rest van de dag was ik natuurlijk ontzettend zenuwachtig, want ik wilde heel graag weten waarom ze met me wilde praten.


's Middags toen ik thuis was, heb ik zenuwachtig naast de telefoon gewacht tot ze zouden bellen. Om kwart voor vier ging hij dan eindelijk en ik nam gelijk op. En ja hoor: er was een gastgezin voor me.


Ik ga naar Texas, the Lone Star State! Volgend jaar zal ik voor tien maanden bij de familie Glona verblijven. Ze wonen in een groot vrijstaand huis in een voorstadje van Dallas, genaamd Burleson. Mijn gastvader heet Charles, maar ze noemen hem Chuck en werkt als Food Sales Manager. Hij is soms een aantal dagen van huis voor zijn werk, maar werkt ook veel thuis. Mijn gastmoeder heet Janice en werkt als lerares op een lokale basisschool. Samen hebben ze twee dochters. De oudste is Candace. Ze wordt binnenkort 24 en gaat net voor ik aankom trouwen. De jongste dochter heet Hannah en is net 17. Samen met haar ga ik straks naar Centennial High School, Home of the Spartans. Dit is een vrij nieuwe school, met ongeveer 1200 leerlingen. Ze hebben heel veel sportteams en ook heel veel vakken waar ik straks uit kan kiezen. Ook heeft de familie een Corgi Chloë, een luie Siamese kat Rascal en Hannah heeft ook een bidsprinkhaan.


Ik heb gelijk contact gezocht met de hele familie op Facebook en heb ze ook een mail gestuurd. Sinds vanochtend ben ik aan het kletsen met Hannah, wat gelijk al heel gezellig is. Ik weet zeker dat het volgend jaar ongelovelijk leuk gaat worden en ik kan nu al helemaal niet meer wachten. Als het aan mij lag, sprong ik nu op een vliegtuig en vloog ik naar Dallas!


Loves,


Savanna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active