Mijn High School Year in Burleson, Texas

Nog maar één week!

Hey!

Allereerst wil ik melden dat er een grote storing is geweest op Reismee.nl. Daarbij zijn veel verschillende blogs verdwenen. Ik heb dus een tijd niet op mijn pagina gekund. Nadat de storing was verholpen, bleken nog steeds veel verhalen te zijn verdwenen. Dit was met mijn blog ook het geval, maar gelukkig zijn die uiteindelijk weer ergens vandaan gehaald. Echter is tijdens de crash ook mijn hele maillijst verdwenen. Je kunt recht van dit verhaal je e-mailadres achterlaten als je op de hoogte wilt blijven van mijn reis.

Dan nu waar dit verhaal echt voor bedoeld is: Over 7 dagen, 9 uur en 22 minuten zal mijn vliegtuig naar New York van Nederlandse bodem opstijgen. Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn droom dan nu toch bijna gaat uitkomen. Één jaar geleden had ik me net ingeschreven en begon de hele voorbereiding voor dit avontuur. Ik heb testen afgelegd, een interview gehad, een meeting met andere exchange students en de laatste voorbereidingsbijeenkomst in juni. De laatste paar weken heb ik al van verschillende vriendinnen afscheid moeten nemen, maar ik weet dat ik terug zal komen over tien maanden!

Ik vind het super spannend om te gaan. De afgelopen dagen was ik zelfs een beetje bang. Ik heb echter net meer dan één uur met mijn gast Hannah gepraat via Skype en nu heb ik weer ontzettend veel zin om te gaan! Ik kan echt niet wachten, het is nog elf dagen tot ik haar en mijn gastouders en andere gastzus zal ontmoeten. Ik heb nog wel moeite met het Engels, maar Hannah vond mijn accent vooral heel schattig en vond dat ik al heel erg goed Engels kon. Dus dat komt helemaal goed. Ik kom over tien maanden gewoon terug met een dik Texaans accent.

Met sommige van jullie zal ik nog spreken voor dat ik wegga. Voor diegenen die ik niet meer zie, maar ook alvast voor diegenen die ik nog wel zie: Ik ga jullie heel erg missen en ik zie jullie over tien maanden weer!

Liefs,

Savanna

Reacties

Reacties

Orlando Kok

Veel plezier en denk maar zo: Ik kom terug en maak me geen zorgen.

Christa

Enjoy ....... !!!

De Bezempjes

Goede reis morgen en heel veel plezier in Amerika. Wij zullen je blog met veel plezier gaan lezen. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active